مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 07:352023-07-27سياسي

خبر خوب| همه ایران مهیای یک «لبیک یا عباس» به علمدار کربلا


امروز از صبح که بیدار می شویم، زندگیمان رنگ و بویی دیگر دارد، چرا که قرار است ما ایرانیان با یک «لبیک یا عباس» روزتان را بسازیم و عزادار علمدار کربلا باشیم.

- گروه خبر خوب: امروز نهمین روز از ماه محرم الحرام است، روزی که به نام تاسوعا می خوانند تا از رشادت ها، دلاوری ها و شجاعت های عباس علمدار کربلا بگویند، امروز بی شک در هر کوی و برزنی لبیک یا عباس شنیده می شود و ایران اسلامی تمام قد به احترام قمر بنی هاشم می ایستد، آنچه که امروز بیش تر از پیش نمایان هست، حضور جمعیت زیاد عزاداران حسینی در قالب دسته جات بزرگ عزاداری است که در این زمینه عزاداران زنجانی در یو م العباس (هشتم محرم)  این شور حسینی را به نمایش گذاشتند.

حال یک خداقوت جانانه به عزاداران حضرت عباس (ع) در روز تاسوعا می گوییم که إن شاءالله در این دنیا و روز محشر علمدار کربلا دستانشان را بگیرد.

خب! به سراغ  بسته خبر خوب امروز می رویم که بیش تر حس و حال محرمی دارد: تاتی تاتی رفتن عاشقان کوچولو برای هیأت   این روزها حس و حال خوبی داریم، چون انگار همه باید برای امام حسین (ع) کاری کنیم، از آن بچه های قد و نیم قد گرفته تا آن موکب بی غل و غش در یک خرابه، اصلاٌ چرا راه دور برویم، مانند این دو وروجک و شیطان که بعد از پخت نذری افتادن به طی کشیدن زمین، خدا ازتان قبول کند عاشقان کوچولو!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| همه ایران مهیای یک «لبیک یا عباس» به علمدار کربلا

خبر خوب| همه ایران مهیای یک «لبیک یا عباس» به علمدار کربلا